Globálne zásady ochrany osobných údajov

Tieto Globálne zásady ochrany osobných údajov (ďalej len „Globálne zásady“ alebo „Zásady“) predstavujú minimálne štandardy, ktoré spoločnosť Financière Amuse BidCo a jej Prepojené subjekty vrátane KONCERNU ASMODEE (ďalej len „koncern Asmodee“, „my“ a „náš“ vo všetkých tvaroch) zaviedli v súvislosti s ochranou osobných údajov s cieľom zabezpečiť spravodlivé, transparentné a bezpečné získavanie, používanie, uchovávanie a poskytovanie Osobných údajov.

Spĺňajú hlavné požiadavky príslušných zákonov a nariadení (a v niektorých prípadoch sú prísnejšie). Tieto Zásady sú tiež v súlade s ďalšími špecifickými zásadami koncernu Asmodee týkajúcimi sa získavania a používania Osobných údajov, ktoré zaviedol každý subjekt koncernu Asmodee na pokrytie špecifických účelov Spracúvania Osobných údajov potrebných na každodennú prevádzku (napr. zásady používania súborov cookie, špecifické miestne zásady, ako sú zásady ochrany osobných údajov zamestnancov). Tieto Zásady zohľadňujú skutočnosť, že niektoré Prepojené subjekty koncernu Asmodee sa nachádzajú v krajinách s rôznymi právnymi a kultúrnymi prístupmi k ochrane súkromia a osobných údajov. Tieto Globálne zásady môžu byť podľa potreby v určitých geografických oblastiach doplnené ďalšími zásadami a postupmi, aby sa dodržali platné právne predpisy a zabezpečil súlad s miestnymi kultúrnymi normami.

V prípade rozporu medzi týmito Globálnymi zásadami a príslušnými miestnymi zásadami ochrany súkromia a/alebo príslušnými miestnymi právnymi predpismi, alebo v prípade, že sa ustanovenia týchto Globálnych zásad neuplatňujú, majú prednosť príslušné miestne zásady a miestne právne predpisy.

Na jednoduchšiu orientáciu sú niektoré užitočné definície uvedené v článku 2 týchto Globálnych zásad.

1.Aký je rozsah pôsobnosti týchto Globálnych zásad?

  1. Tieto Zásady sa vzťahujú na všetky Osobné údaje v akejkoľvek forme, okrem iného elektronické údaje, tlačené dokumenty a disky, a na všetky druhy Spracúvania, či už manuálne alebo automatizované, ktoré má koncern Asmodee v držbe alebo pod kontrolou, a to vo všetkých geografických oblastiach, v ktorých koncern Asmodee pôsobí. Patria sem informácie o členoch, partneroch, zamestnancoch, konzultantoch, klientoch, spotrebiteľoch, dodávateľoch a obchodných kontaktoch skupiny Asmodee a akýchkoľvek tretích strán.
  2. Záleží nám na ochrane neplnoletých osôb a zaviedli sme určité primerané opatrenia, aby sme zabránili Spracúvaniu Osobných údajov neplnoletých osôb. Preto nespracúvame Osobné údaje detí bez toho, aby sme skontrolovali, či ich vek zodpovedá príslušnej minimálnej vekovej hranici na udelenie súhlasu v danej krajine, prípadne bez získania súhlasu ich zákonného zástupcu, pokiaľ nedosiahli minimálny vek na to, aby nám poskytli svoje osobné údaje.
  3. Tieto Zásady sa vzťahujú aj na všetky tretie strany, ktoré poskytujú služby za koncern Asmodee alebo v jeho mene a od ktorých sa očakáva, že budú dodržiavať kódex správania, ktorý je v súlade s princípmi týchto Globálnych zásad.

2.Vymedzenie pojmov 

  1. Koncernom Asmodee sa rozumejú spoločnosť Financière Amuse BidCo (OR Versailles 815 143 904) a rôzne prepojené subjekty spoločnosti Financière Amuse BidCo, ktoré sú súčasťou koncernu Asmodee.
  2. Prepojeným subjektom sa rozumie akákoľvek spoločnosť alebo iný subjekt, ktorý priamo alebo nepriamo riadi alebo je riadený spoločnosťou Financière Amuse BidCo alebo je riadený spoločne s ňou. „Riadením“ subjektu sa rozumie priama alebo nepriama právomoc riadiť alebo určovať smerovanie riadenia alebo stratégií takéhoto subjektu na základe vlastníctva cenných papierov spojených s hlasovacím právom, na základe zmluvy alebo iným spôsobom.
  3. Treťou stranou sa rozumie tretia strana alebo obchodný partner, ktorý od koncernu Asmodee prijme alebo sú mu v mene koncernu Asmodee inak zverené Osobné údaje, ako sú dodávatelia, zmluvní partneri, subdodávatelia a iní poskytovatelia služieb.
  4. Dotknutou osobou sa rozumie identifikovaná alebo identifikovateľná osoba, ktorej Osobné údaje spracúva koncern Asmodee.
  5. Informovaným súhlasom sa rozumie akýkoľvek slobodný a informovaný prejav súhlasu Dotknutej osoby so Spracúvaním jej Osobných údajov
  6. Osobnými údajmi sa rozumejú všetky informácie, na základe ktorých možno fyzickú osobu priamo alebo nepriamo identifikovať, najmä odkazom na identifikačné číslo alebo na jeden či viacero faktorov špecifických pre jej fyzickú, fyziologickú, mentálnu, ekonomickú, kultúrnu alebo sociálnu identitu. Údaje sa považujú za osobné, ak umožňujú komukoľvek spojiť dané informácie s konkrétnou osobou, a to aj v prípade, že osoba alebo subjekt, ktorý tieto údaje uchováva, ich spojiť nemôže.
  7. Citlivé údaje (alebo Osobitné kategórie údajov, ktoré zahŕňajú údaje týkajúce sa rasového alebo etnického pôvodu, politických názorov, náboženského vyznania alebo filozofického presvedčenia alebo členstva v odboroch a Spracúvanie genetických údajov, biometrických údajov na účely jednoznačnej identifikácie fyzickej osoby, údaje týkajúce sa zdravotného stavu, sexuálneho života alebo sexuálnej orientácie fyzickej osoby) a Osobné údaje týkajúce sa uznania viny za trestné činy a priestupky sú podskupinou Osobných údajov, ktoré sú svojou povahou podľa zákona alebo príslušných politík klasifikované ako údaje vyžadujúce zvýšenú ochranu súkromia a bezpečnosti.
  8. Pojmami Spracúvať a Spracúvanie sa rozumie akýkoľvek úkon alebo súbor úkonov s Osobnými údajmi, ktoré sa vykonávajú pomocou alebo bez pomoci automatizovaných postupov, najmä získavanie, zaznamenávanie, štruktúrovanie, uchovávanie, prístup, prepracúvanie alebo zmena, vyhľadávanie, prehliadanie, využívanie, poskytovanie, šírenie alebo akékoľvek iné zverejňovanie, porovnávanie alebo kombinovanie, ako aj blokovanie, odstraňovanie, vymazávanie alebo likvidácia.

3.Ako zabezpečujeme zákonnosť, spravodlivosť a transparentnosť nášho Spracúvania Osobných údajov?

Osobné údaje sa spracúvajú na základe právnych dôvodov s vedomím Dotknutých osôb

  1. Osobné údaje budeme používať len na:
  • ak je to potrebné na plnenie zmluvy s Dotknutými osobami (napr. našimi zamestnancami, zmluvnými partnermi, klientmi, dodávateľmi atď.), alebo
  • ak je to potrebné na splnenie zákonnej povinnosti, alebo
  • ak máme oprávnený obchodný záujem alebo oprávnený obchodný dôvod na používanie Osobných údajov v rámci našej obchodnej činnosti (napr. pri Spracúvaní na pochopenie našich klientov), alebo
  • ak máme informovaný súhlas Dotknutej osoby, ak je na toto Spracúvanie výslovne vyžadovaný. Napríklad, ak to vyžadujú právne predpisy (napr. na zasielanie marketingových informácií prostredníctvom elektronických komunikačných prostriedkov) alebo platné zásady, príslušný Prepojený subjekt koncernu Asmodee je povinný získať súhlas Dotknutých osôb na získavanie, používanie, uchovávanie a zverejňovanie ich Osobných údajov. K tomu môže dôjsť aj vtedy, ak sa na Spracúvanie nevzťahuje žiadny iný platný základ opísaný vyššie a údaje sa spracúvajú v rozsahu povolenom platnými právnymi predpismi.
  1. Sme presvedčení, že je dôležité zvážiť riziká v súvislosti s ochranou osobných údajov pred ich získavaním, používaním, uchovávaním alebo zverejňovaním v rámci nového systému alebo projektu.
  2. Koncern Asmodee bude Spracúvať Osobné údaje len spôsobom opísaným v konkrétnych oznámeniach o ochrane osobných údajov alebo zásadách ochrany súkromia a v súlade s akýmkoľvek prípadným Informovaným súhlasom, ktorý sme od Dotknutej osoby získali.
  3. Koncern Asmodee nebude vykonávať profilovanie založené na automatizovanom rozhodovaní bez toho, aby bolo právne podložené požiadavkou platných právnych predpisov, plnením zmluvy alebo súhlasom Dotknutej osoby, a to len za predpokladu, že budú zavedené primerané záruky na ochranu práv Dotknutých osôb.
  4. Na našich internetových stránkach používame súbory cookie na vyhodnocovanie a zlepšovanie ich funkčnosti. S Vaším súhlasom a v závislosti od Vašich volieb pomocou nástrojov na správu súborov cookie môžeme súbory cookie používať aj na reklamné alebo analytické účely. Viac informácií o tom, ako KONCERN ASMODEE používa súbory cookie, nájdete v online Zásadách používania súborov cookie na každej z jeho internetových stránok.
  5. Ak to vyžaduje zákon, zabezpečíme, aby sa Dotknutým osobám poskytli príslušné informácie o Spracúvaní ich Osobných údajov, okrem prípadov, kedy by nebolo možné takéto informácie poskytnúť alebo by ich poskytnutie vyžadovalo neprimerané úsilie. Tieto informácie zahŕňajú najmä účely Spracúvania údajov, typy získaných údajov (pokiaľ údaje neboli získané priamo od dotknutej osoby), kategórie príjemcov, zoznam práv, ktoré môžu Dotknuté osoby uplatniť, dôsledky neposkytnutia odpovede, podmienky prípadného prenosu Osobných údajov mimo EÚ a spôsob ochrany údajov v prípade prenosu atď. Túto požiadavku možno splniť vydaním oznámenia o ochrane osobných údajov Dotknutým osobám v čase, keď sa od nich Osobné údaje získavajú. Oznámenia o ochrane osobných údajov budú formulované zrozumiteľným jazykom, aby si Dotknuté osoby boli vedomé toho, ako sa budú ich Osobné údaje používať.

4.Ako spracúvame Osobné údaje na konkrétny a oprávnený účel a ako overujeme, či sú Osobné údaje minimalizované a správne?

Osobné údaje sa budú získavať a spracúvať len na oprávnené účely v súlade so zásadou minimalizácie spracúvania osobných údajov, pričom bude zabezpečená správnosť spracúvaných Osobných údajov.

  1. Osobné údaje sa získavajú na konkrétne, výslovne uvedené a oprávnené účely a nesmú sa ďalej spracúvať spôsobom, ktorý je s týmito účelmi nezlučiteľný.
  2. Pred začatím projektu starostlivo posudzujeme a definujeme účely Spracúvania Osobných údajov (napr. správa údajov o ľudských zdrojoch, správa údajov o nábore, mzdové účely, účtovníctvo a finančné riadenie, riadenie rizík, riadenie bezpečnosti zamestnancov, prideľovanie IT nástrojov a akýchkoľvek iných digitálnych riešení alebo platforiem spolupráce, riadenie IT podpory, riadenie bezpečnosti a ochrany zdravia, riadenie informačnej bezpečnosti, riadenie vzťahov so zákazníkmi, predkladanie ponúk, riadenie predaja a marketingu, riadenie dodávok, interná a externá komunikácia a riadenie podujatí, dodržiavanie povinností v oblasti boja proti legalizácii prostriedkov a príjmov z trestnej činnosti a protikorupčných povinností alebo iných právnych požiadaviek, analýza údajov, implementácia postupov dodržiavania predpisov (compliance), riadenie fúzií a akvizícií atď.).
  3. Zabezpečíme, aby osobné údaje, ktoré získavame, boli relevantné, primerané a adekvátne svojím rozsahom účelu Spracúvania údajov a ich možnému použitiu (informovanie, marketing, propagácia atď.). To znamená, že sa môžu získavať a spracúvať len informácie potrebné na a relevantné k požadovanému účelu.
  4. Získavanie Citlivých údajov alebo Osobných údajov týkajúcich sa odsúdení za trestné činy a priestupky musí byť primerané účelu. Nezískavame Citlivé údaje ani Osobné údaje týkajúce sa odsúdení za trestné činy a priestupky, pokiaľ to nevyžadujú platné právne predpisy alebo pokiaľ takéto spracúvanie nie je povolené platnými právnymi predpismi s predchádzajúcim výslovným súhlasom Dotknutých osôb.
  5. V každom kroku Spracúvania Osobných údajov (t. j. pri získavaní, prenose, ukladaní a vyhľadávaní) sa podniknú všetky primerané kroky na zabezpečenie toho, aby sa Osobné údaje uchovávali v primerane správnej a aktuálnej forme.
  6. Vyzývame Dotknuté osoby, aby nám pomohli udržiavať svoje osobné údaje aktuálne, najmä uplatňovaním svojich práv na prístup a opravu.

5.Aké bezpečnostné opatrenia a opatrenia na zachovanie dôvernosti sú zavedené? 

Keďže zamestnanci, zákazníci, dodávatelia, spotrebitelia a obchodní partneri dôverujú koncernu Asmodee, keď nám poskytujú svoje Osobné údaje, koncern Asmodee zabezpečuje bezpečnosť a dôvernosť Osobných údajov, ktoré spracúva.

  1. Všetky osobné údaje, ktoré získavame, používame, uchovávame a zverejňujeme na podporu našich obchodných činností, chránime prostredníctvom dodržiavania príslušných technických a organizačných zásad, noriem a postupov používania.
  2. Odvetvie má zavedené bežné technické a organizačné opatrenia na zabránenie náhodnému alebo nezákonnému zničeniu alebo strate, zmene, neoprávnenému zverejneniu alebo prístupu alebo iným nezákonným alebo neoprávneným formám Spracúvania.
  3. V prípade, že sa má Spracúvanie vykonávať v mene koncernu Asmodee, koncern Asmodee bude využívať len poskytovateľov služieb, ktorí poskytujú dostatočné záruky, že zavedú primerané technické a organizačné opatrenia tak, aby dané Spracúvanie splňovalo požiadavky platných právnych predpisov o ochrane údajov a aby bola zaistená ochrana práv Dotknutých osôb.
  4. Koncern Asmodee sa snaží podľa potreby prijať primerané kroky založené na zásadách špecificky navrhnutej ochrany údajov a štandardnej ochrany údajov (ako sú tieto pojmy definované nižšie) na účely zavedenia potrebných záruk pri Spracúvaní Osobných údajov. Koncern Asmodee preto zavedie technické a organizačné opatrenia v počiatočných fázach návrhu spracovateľských operácií, aby od samého začiatku zabezpečila ochranu súkromia a osobných údajov („špecifická ochrana osobných údajov“). Koncern Asmodee by mala štandardne zabezpečiť, aby sa Osobné údaje spracúvali s ohľadom na ochranu súkromia (napríklad spracúvanie len nevyhnutných údajov, krátke obdobie uchovávania, obmedzená dostupnosť), aby sa Osobné údaje štandardne neposkytovali neobmedzenému počtu osôb („štandardná ochrany súkromia“).
  5. Ak je pravdepodobné, že Spracúvanie Osobných údajov predstavuje významné riziko pre práva a slobody Dotknutých osôb, zabezpečíme, aby sa pred jeho prenosom vykonalo posúdenie vplyvu na súkromie.
  6. Žiadny priestupok nie je taký bezvýznamný, aby sa proti nemu nezakročilo. Prešetríme všetky nároky týkajúce sa akýchkoľvek potenciálnych alebo skutočných porušení týchto Globálnych zásad alebo platných právnych predpisov o ochrane osobných údajov, na ktoré budeme upozornení alebo o ktorých sa dozvieme, a podnikneme všetky primerané kroky na obmedzenie ich vplyvu.

6.Ako dlho uchovávame Vaše Osobné údaje?

  1. Každá osoba, ktorá spracúva Osobné údaje v mene koncernu Asmodee, ich bude uchovávať len tak dlho, ako je to potrebné na účel, na ktorý boli získané a spracované (a na iné kompatibilné účely), medzi ktoré môžu patriť:
  • plnenie alebo podpora obchodnej činnosti, alebo
  • splnenie právnych alebo správnych požiadaviek a dodržanie príslušných ustanovení o požiadavkách na premlčanie,
  • obrana proti súdnym konaniam alebo zmluvným opatreniam (v takom prípade sa Osobné údaje môžu uchovávať až do konca príslušnej premlčacej lehoty alebo v súlade s platnými zásadami upravujúcimi súdne konania).
  1. Osobné údaje sa uchovávajú a likvidujú spôsobom, ktorý je v súlade s platnými právnymi predpismi a v súlade s platnými zásadami uchovávania údajov koncernu Asmodee.

7.Aké práva máte ako Dotknutá osoba?

Vnímame žiadosti a otázky Dotknutých osôb týkajúce sa ich osobných údajov a v prípadoch, kedy to vyžaduje zákon, im poskytujeme možnosť prístupu, opravy, obmedzenia spracúvania alebo vymazania ich osobných údajov v súlade s platnými právnymi predpismi. Umožňujeme im tiež vzniesť námietku proti Spracúvaniu ich Osobných údajov a uplatniť právo na prenosnosť údajov.

  1. Právo na prístup: V súlade s právnymi predpismi poskytneme Dotknutej osobe prístup ku všetkým jej Osobným údajom, účelom spracúvania, kategóriám spracúvaných údajov, kategóriám príjemcov, dobe uchovávania údajov a prípadne právo na opravu, vymazanie alebo obmedzenie zverejnených údajov atď.
  2. Právo na prenosnosť: Dotknutej osobe môžeme poskytnúť kópiu akýchkoľvek Osobných údajov, ktoré uchovávame, v kompatibilnom a štruktúrovanom formáte, aby bolo možné uplatniť právo na prenosnosť údajov v rozsahu povolenom platnými právnymi predpismi.
  3. Právo na opravu: Dotknuté osoby môžu požiadať o opravu, doplnenie alebo vymazanie akýchkoľvek neúplných, neaktuálnych alebo nepresných údajov.
  4. Právo na vymazanie: Dotknuté osoby môže požiadať o vymazanie svojich Osobných údajov, ak i) už nie sú potrebné na účel Spracúvania údajov, ii) Dotknutá osoba odvolala svoj súhlas so Spracúvaním údajov, ktoré je založené výlučne na tomto súhlase, iii) Dotknutá osoba namietala proti Spracúvaniu údajov, iv) Spracúvanie Osobných údajov je nezákonné, v) vymazanie Osobných údajov je potrebné na splnenie zákonnej povinnosti koncernu Asmodee. Koncern Asmodee podnikne primerané kroky na informovanie ostatných subjektov koncernu Asmodee o takomto vymazaní Osobných údajov.
  5. Právo na obmedzenie spracúvania: je možné uplatniť v prípade, že i) je spochybnená správnosť Osobných údajov, aby koncern Asmodee mohol overiť ich správnosť, ii) Dotknutá osoba si želá obmedziť Spracúvanie svojich Údajov, nie však ich vymazať, aj keď ide o nezákonné spracúvanie, iii) Dotknutá osoba si želá, aby koncern Asmodee uchovával jej Osobné údaje, pretože ich Dotknutá osoba potrebuje na svoju obhajobu v súvislosti s právnymi nárokmi, iv) Dotknutá osoba namieta voči Spracúvaniu, ale koncern Asmodee overuje, či má na také Spracúvanie oprávnený dôvod, ktorý by mohol prevážiť nad právami Dotknutej osoby.
  6. Právo odvolať súhlas: Ak je Spracúvanie Osobných údajov založené na súhlase, Dotknutá osoba má právo tento súhlas kedykoľvek odvolať bez toho, aby bola dotknutá zákonnosť Spracúvania založeného na súhlase udelenom pred jeho odvolaním.
  7. Právo namietať: Dotknutá osoba môže tiež kedykoľvek namietať:
  • proti Spracúvaniu svojich Osobných údajov, ak sa používajú na marketingové účely alebo na účely profilovania zasielania cielenej reklamy, alebo
  • proti zdieľaniu svojich Osobných údajov s tretími stranami alebo v rámci koncernu Asmodee, alebo
  • ak je Spracúvanie založené na oprávnenom záujme koncernu Asmodee, pokiaľ koncern Asmodee nepreukáže závažné oprávnené dôvody na spracúvanie, ktoré prevažujú nad záujmami alebo právami a slobodami Dotknutej osoby, alebo ak je spracúvanie nevyhnutné na preukazovanie, uplatňovanie alebo obhajovanie právnych nárokov.

Ak chcete uplatniť tieto práva, vyplňte, prosím, formulár a pošlite ho na v ňom uvedenú adresu.

Dotknutá osoba má tiež právo podať sťažnosť príslušnému dozornému orgánu na ochranu osobných údajov.

8.Kedy a ako poskytujeme Vaše osobné údaje tretím stranám?

Osobné údaje sa zverejňujú mimo koncernu Asmodee len vtedy, ak na to existuje všeobecný právny dôvod. 

  1. Údaje sprístupňujeme len v nevyhnutnom rozsahu, ak existuje jasné odôvodnenie prenosu Osobných údajov – buď preto, že Dotknutá osoba súhlasila s prenosom, alebo preto, že sprístupnenie je nevyhnutné na plnenie zmluvy, ktorej zmluvnou stranou je Dotknutá osoba, alebo na oprávnený účel, ktorý neporušuje základné práva Dotknutej osoby vrátane práva na súkromie (napr. zdieľanie v súvislosti s fúziou a akvizíciou atď.). V každom prípade bude Dotknutá osoba informovaná o tom, že k takémuto sprístupneniu pravdepodobne dôjde. Od príjemcu sa bude vyžadovať, aby poskytol záruky, že osobné údaje bude používať len na legitímne/oprávnené účely a zabezpečí ich bezpečné uchovávanie.
  2. Ak je konkrétne zverejnenie nevyhnutné na splnenie zákonnej povinnosti (napríklad štátnemu alebo policajnému orgánu alebo bezpečnostnej službe) alebo v súvislosti so súdnym konaním, Osobné údaje sa môžu vo všeobecnosti zverejniť len v rozsahu, v akom sa zverejnenie vyžaduje zo zákona, a za predpokladu, že v prípadoch, keď to zákon umožňuje, bola Dotknutá osoba o tejto situácii informovaná (t. j. Dotknutá osoba bola o možnosti takejto udalosti informovaná v Informovanom súhlase alebo bude informovaná v čase podania žiadosti o zverejnenie).

9.Ako je chránený prenos Osobných údajov z EÚ do zahraničia?

Osobné údaje pochádzajúce od subjektov koncernu Asmodee pôsobiacich v EÚ sa nebudú prenášať mimo EÚ do tretej krajiny, ktorá neposkytuje primeranú úroveň ochrany, pokiaľ nie sú zavedené primerané záruky v súlade s platnými právnymi predpismi. 

  1. Prenos Osobných údajov do zahraničia je veľmi citlivá téma, ktorú je potrebné brať vážne pred prenosom akýchkoľvek Osobných údajov z krajiny pôvodu v rámci EHP (Európsky hospodársky priestor alebo „EHP“) do inej krajiny mimo EHP bez ohľadu na to, či ide o prenos na technické účely (ukladanie, hosting, technická podpora, údržba atď.) alebo na základné účely (riadenie ľudských zdrojov, správa klientskej databázy atď.).
  2. Nikdy nebudeme prenášať Osobné údaje z krajiny v EHP do inej krajiny mimo EHP bez toho, aby sme sa uistili, že sú zavedené vhodné mechanizmy prenosu údajov, ktoré sa vyžadujú podľa platných právnych predpisov o ochrane osobných údajov na zabezpečenie primeranej ochrany údajov pri prenose (napr. rozhodnutie o primeranosti, podpísanie vzorových doložiek Európskej komisie atď.). V niektorých prípadoch sa môže vyžadovať, aby sme pred prenosom údajov informovali príslušný regulačný orgán na ochranu údajov alebo od neho získali predchádzajúci súhlas.

10.Ako riešime sťažnosti?

  1. Koncern Asmodee sa zaväzuje riešiť oprávnené problémy týkajúce sa ochrany súkromia svojich zamestnancov, klientov a iných kontaktov. Ak sa zamestnanec domnieva, že porušil tieto Globálne zásady, musí záležitosť nahlásiť právnemu oddeleniu spoločnosti Asmodee Holding, Prepojené subjekty spoločnosti Financière Amuse BidCo na adrese privacy-holding@asmodee.com.
  2. Dotknuté osoby sú informované, že môžu podať sťažnosť týkajúcu sa ochrany osobných údajov zaslaním e-mailu právnemu oddeleniu spoločnosti Asmodee Holding na túto adresu privacy-holding@asmodee.coma že môžu podať sťažnosť dozornému orgánu. Je to výslovne uvedené najmä v oznámeniach o ochrane osobných údajov, ktoré sa Dotknutým osobám oznamujú a/alebo ku ktorým majú prístup.
  3. Ak fyzická osoba, na ktorú sa vzťahujú tieto Globálne zásady, podá sťažnosť týkajúcu sa Spracúvania jej Osobných údajov alebo Osobných údajov inej osoby a sťažnosť nebude uspokojivo vyriešená týmto interným postupom, koncern Asmodee bude spolupracovať s príslušnými orgánmi na ochranu údajov a riadiť sa odporúčaniami týchto orgánov s cieľom vyriešiť všetky prebiehajúce sťažnosti. V prípade, že zodpovedná osoba alebo orgány na ochranu osobných údajov zistia, že koncern Asmodee alebo jeden či viacerí jeho zamestnanci nedodržali tieto Globálne zásady alebo právne predpisy o ochrane osobných údajov, koncern Asmodee na odporúčanie príslušných orgánov alebo zodpovednej osoby prijme vhodné opatrenia na riešenie akýchkoľvek nepriaznivých dôsledkov a na podporu dodržiavania predpisov v budúcnosti.

11.Aktualizácie týchto Globálnych zásad

Keďže sa naše podnikanie a regulačné prostredie pravidelne mení, môžu sa zmeniť aj tieto Globálne zásady. Preto Vás vyzývame, aby ste ich pravidelne kontrolovali.

Tieto Globálne zásady boli zavedené a sú účinné od 21. februára 2022.